Symbolum nostrum
Symbolum nostrum
Iudæorum Angelologiae et Demonologiae innitimur et cultus syncreticus magicarum artium ex toto orbe terrarum in primis fundatus est scriptis Hermes Trismegistusest, kybalion quod Iudaea Kabbalah cum influxibus ab culto Woodoo (voodoo vel voudun) et cultu Macumba Afro/Meridionalis Americanorum.
Magnae religiones loquuntur de Magia ut praxi maxime negativa.
Religio Christiana dicit Magicam esse praxim Satanicam.
Quid faciunt?
Ut homo vivatur in summa spirituali absentia, rationem ei praebens moraliter (ut aiunt) se gerere.
Si homo evigilare posset et augere perceptiones mirabiles perciperet universum, spirituali ratione frueretur.
Sed religiones eum coarctant, ei offerentes aliquid quod temere credendum est, et nos caecos sublineamus, eo quod inexpertus est Dei, qui superstitionibus non circumscribitur.
Verum Magia
Magia nostra, cum vera Magica, omni cultus genere compatitur, cum Magia religioni non impedit, sed repugnat iis, qui caecam fidem religionis eligunt, vel qui id quod nos peccamus obnubilant credunt. de falsitate religionum.
« Operator verus Esotericus duas habere debet aspectus, Magicam Albam et Red Magicam ad dextram eius, et Magicam Niger ad sinistram. Magicam Nigrum intelligere, est Magicam intelligere. Oppositae entia altissimae (dii) et entia inferioris (Princeps, daemones et Exus) inter se complementaria sunt. Omnia sunt duo; omne polarium est: omne enim oppositorum est. Contraria non sunt eadem natura, nec differunt nisi gradu. Sic extrema concurrunt; omnia vera sunt media tantum vera, et omne paradoxon conciliari potest.
-Magus Cornelius and kybalion quote 4th Hermetic principle
"Simplici enim mente et anima divinitatem colere eiusque facta venerari, agere etiam dei voluntati gratias, quae est bonitatis sola plenissima, haec est nulla animi inportuna curiositate violata philosophia."
« Simplici mente et animo numen adorare, opera eius venerari, gratias agere voluntati Dei, quae sola est plena bonitate: haec est philosophia nulla importuna curiositate infecta.
-Hermes Trismegistus (Asclepius, 14);
Chi e Dio?
Deus est incomprehensibilis omnium creator. Sed nescitur nisi in eius fractione. Religio Aegyptia illos Deos appellavit, Woodoo eos Loà, Judaismus Sephirot.
Qui sunt angeli et daemones?
Dominationes nostrae mentis et animae respondentes (pro 2o principio Hermetici) illud SuperEgo nostro, hoc ignaro nostro. Ex parte autem externa, prima sunt entia (quae nos transcendentes appellamus) qui codicem bonorum Dei, Creatoris, eius dictamina ferunt. Nos puniunt, cum eos violamus.