Hypnotherapy
Animo attento in visione philosophiae/psychologicae constructivisticae hypnosis, in visione mea, nullam esse artem ex scripto recitandam factam, sed semper accommodationem hypnotherapis patienti et singulis sessionis hypnotherapy. Simpliciter autem propositum sequi, quod e evolutione sentiendi et veraque therapist ignari fundatur, cum inscius theorizatus a Freud et cum alia visione a Jung in qua constructivista nititur, considerare possumus illum dialogum inter. duo hemisphaeria cerebri, quae virtualem tertiam generant, quae suum iudicium et subconscientiam in mechanismo mentis corpore habere possunt.
Secundum cerebrum MC Lean Tres formationes anatomicae distinguuntur in: Rcomplex (cerebrum reptilianum) — systema Limbicum (cerebrum mammalium) — Neocortex (cerebrum cognitivum).
Unaquaeque harum structurarum ad aliquas functiones adhibita est, haec munera in operatorium translata sunt;
- R-complexa de necessitatibus et instinctibus homini innatis; operarii reptiliani sunt haec: isopraxic, specia, sexualis, territorialis, hierarchica, temporalis, sequentialis, spatialis et semiotica.
- Systema limbicum (sive cerebrum mammalium) passionem singulorum actuum; re vera haec structura principaliter continet motus operarios: phobica, pugnax, cura prolis, appellatio materna, in amorem cadens, lasciva.
- Neo-cortex (neo cortex seu cerebrum rationale) sedes est operariorum speciarum quae hominem, cogitationem, cognitionem designant: holistic, reductivum, generaliter, causale, binarius, motus.
Sensus autem cum cognitionibus fundamentalibus veritatibus coniunguntur, McLean scribit: "Videtur antiqua systema limbicum ingredientia pro valido affectu vel persuasione affectivas quas ad nostras opiniones adiungimus, sive verae sive falsae sint!"
Connexio causalis inter phaenomena a cerebro stabilita esse potest: rationalis, observabilis, experimentalis, si Neocortex causam invenire potest; genus magicum, quod nec notabile nec experimentale est, plus minusve altae ilologicitatis gradus habet, et in fidem recipitur. Cogitatio magica in R-complexo originem suam nesciens habet et cortex cerebri elaboratur et conscius fit, quod eam speciem rationalitatis dare conatur.
Hypnosis constructivistica his principiis fundatur et hypnosis clinicis traditis Freud. hypnosis et patientem in notabilem statum unionis simultanei et relaxationis in modum moderatum CLINICUS.
Cum de hypnosis loquimur, solemus nos cogitare experientiam quae pertinet ad unius hominis potestatem in alterius voluntatem. Haec sententia partialis et distorta non sinit nos intellegere quae experientiae humanae directe vel indirecte afficiuntur ab hypnosi.
Vigilantia: vigiliae status notatur, quae non necessario coniungitur cum conscientia eorum quae in mundo circa nos aguntur.
Conscientia: consistit in conscientia mundi circa nos atque, in maxime evolvente condicione, conscientiae suae etiam ad interiorem mundum dirigi possunt.
Status conscientiae consistit in operatione propria, et per proportionem duorum partium. Cum adiice sine conscientia, homo apertis oculis apparet, cyclus somnus ordinarius vigiliarum nullis notis contactus cum ambitu. Haec conditio vulgo status vegetativus cognoscitur.
Cum conscientiae mundi interioris adiice humilitas est, persona apparet oculis apertis vel clausis, in positione stabili, ad mandata lento modo reflectitur. Haec conditio mentis in excessu civitatis vulgo nota est.
Coma, praeter conscientiam, defectus est vigilantiae ut homo oculos claudat et difficultatem habeat in responsionibus etiam reflexis (exampla motus stimulis dolorum).
Status conscientiae plures gradus habere potest, qui singulariter non distinguuntur.
Etiam Hypnosis status est conscientiae status reductae conscientiae mundi externi et maior interni mundi, dialogus internus pertinet ad mundum internum et fundamentum est conscientiae internae.
Hypnosis est experientia quae circa mentis states, quas homo continenter experitur, ex mentis statu vigilantiae, idea realitatis in vita cotidiana, omnibus aliis possibilibus possibilibus mentis.
Ut hypnosis melius intelligatur, ab ideis ad res movendo, utile est nonnulla puncta fundamentalia intelligere;
De verborum gravitate cum hypnosis; systemata providentiae et hypnosis; de sensu symboli et magiae ac nexus cum hypnosis; hypnosis in systematibus psychologicis coactionis, brainwashing; systemata totalitaria, indoles illusoria cognitionis, veritas veluti mentis excessus communis.
Quid facere cum verbis
Cum verba ad rem transformandam procurant, opprimimur et condicioni sumus ut omnia in aliud transmutent, quin etiam tempus agendi nobis relictum sit, exspectationes nostrae in rem nostram transformantur, hic hypnosis secretum revelatur, res cum fiunt. verba.
Medici ingenue narraverunt morbum gravem et patientem morientem se non posse eius aegritudinem egritudo, sed probabiliter eum adiuvare posse si diagnosin cognosceret. Item ei nuntiant celebrem diagnostician hospitium in sequentibus diebus visitaturum et fortasse morbum agnoscere poterit.
Biduo post advenit artifex et gyros suos facit. Cum ad lectum aegroti pervenisset, festinanter intuitus eum "moribundus" fremit et pergit.
Paucis post annis, homo accedit ad videndum artificem et dicit: «Gratias tibi defueram pro diagnosi tua iampridem. Medici mihi dixerunt me occasionem habuisse ut cum ea discedendum esset si morbum meum egritudo posset et momentum dixit "moribundus" sciebam me id fecissem» (Brancka Skorjanec, Lingua brevis therapiae; Ponte Alle Grazie, Milano 2000, p.
Narratio modo memorata ad verum eventum refert ac praeclarum exemplum est quomodo fieri potest "res verbis facere". This term is present in Austin's theory of speech acts (Quam facere rebus cum verbis, 1962). Et secundum hoc, actus sermonis est sententia quae non pertinet ad definiendum aliquid verum vel falsum, sed ad esse producendum. Huius generis enuntiatio performativa dicitur ad distinguendum ab constativis.
Ad notionem clarius illustrandam, exempla quaedam actuum perficientium damus;
- bellum indico
- Paenitet
- Pronuntio te virum et uxorem
- Ego te baptizo
- Nomino te
- Damno te
- Moneo te
- Relinquo vobis legatum
- Verbum meum do tibi
- Cum hoc moneris
- Ego bet vos X indicem referuntur quod cras pluet
Reapse, Augustinus hanc dichotomiam inter constativorum et effectuum superans cum simplici observatione, omnes enuntiationes, praeter aliquid significantes, etiam actus particulares (responsiones evocare) superant, quia peculiari vi praediti sunt, quae vim literalem excedit.
Exemplum huius indirecti usus potest esse: "An ianua illa aperta est?", "Nostine tempus?". Vel quod simile verbum sumamus: "Moneo te taurus arguere". Haec sententia facit monitionem (performativum) et praedicat aliquid verum vel falsum (constativum).
Actus orationis dicitur esse felix solum cum satisfacit et obtemperat processui conventionali exsistenti et facit recte et perfecte secundum congruentem contextum ita effectum intentum producere secundum auctoris voluntatem.
Opportunus contextus significat circumstantias, homines, cogitationes, affectus et intentiones opportunas et congruentes.
Hypnosis verbis non cessat, verbis omnibus suis manifestationibus utitur, cum quis, qui valde tactus est rituale, ut est munus liturgicum in noto Sanctuario, cum magna exspectatione convalescentium ab aegritudine, quodam modo. punctum in mentis excessum intrat, etiam nesciens et attentio tantum in monoidea sanationis intenditur, si in monoidea intenta manet, ideoplasiam percipit, actiones suas solum cogitatione sine recta voluntate movens, processum inchoans. sanationem sui ipsius, plus minusve ieiunium, quod utique efficax erit.
Saltus fidei eadem medicamenta continet ac accusationem hypnoticam;
- firma spe certa (quod fieri posset)
- motus nulla excitatione sint (motus crimen)
- submissio reprehensionis (indifferentiae cogitandi)
- monoideismus (development eiusdem ideae)
Haec elementa spondent activationem recti hemisphaerii vim influendi corporis et systematis neurovegetativi cum ideodynamicis: prae-hypothalamica cerebrum moveat energiam motus affectivam cum monoideo coniunctam oriendam synthesim neurotransmittentium, mediatorum, peptidum et hormones, intra hypothalamum qui transformator agit, substantiae hae in cascade informationes transmittunt tam in cerebro post-hypothalamico quam in reliquo corpore, eam in actum transformare.
Systema praedictum et clairvoyance
Respectu mentalismi, (virtuositas cogitationis logicae et intuitivae) ut facultates praedictivae, praenotiones, considerationes de futuro, analysi viam videntium operandi, contingit aliquas regulas illis esse aequales;
Multa vaticinia fac, et spera aliquid futurum. Quod si fiat, superbe eas ostende. Ignorare alios.
Vagus et ambiguus esto. Accurate dicta falli possunt.
Multum aenigmate utere. Metaphorice et imaginibus uteris animalium, nominum et initialium. Multifariam credentes eos possunt confundere.
Ad singulas praedictiones singulas possibilitates conantur tegere et eligere id quod accidit ut "verus" intellectus tui praedicationis.
vaticiniis tuis divinam originem semper indica. Et hoc modo debebunt obtrectatores accusare Deum.
Quamcumque multa peccas, pergis. Credentes errata tua negligent et te persequentur.
Praedicationes calamitates: studiosi memores facilius et longe clarissimi vaticinii fient.
Agere aliquam sui reprehensionem, etiam hypnotista facit similia. Ut efficax sit, omnia responsa possibilia comprehendit, valde vaga et ambigua manet, lingua imaginativa et metaphorica utitur, eventus omnes incorporat et utitur ad suam gratiam accepta fidem, res verificabiles evocat ut inscius; in quo casu cognoscit phaenomenologias negativas, ut impossibilitatem adsurgendi, dicendi praestantiam suam auget. Possumus etiam addere quod secundum principium regulae aureae boni hypnotistae: omnis homo in fine inductionis debet aliquid certius secum ferre et hoc est differentia quod facit.
differentiam.
Verba sensu et significatione in magica contextu
Operatio cum hypnosis ad mundum magicae appropinquat, cum possibilitates et ordines novos per semitas praeter communes creat, reorganizatio experientiae permittit, cogitemus de idea inventionis, post omnem inventionem, sicut inductio hypnotica; sicut somnium ductus est actus magicus, et res novas coniungit, aliter.
"Inventio consistit in videndo quid quisque viderit et in cogitando quid nemo cogitaverit" insinuatur per Szent-Gyorgy, opera psychotherapia de mutatione et sinit unumquemvis ut reforment eorum visionem mundi, fieri potest utendo "hypnosis ad mutare mores et cogitationes quas homo ordinavit secundum eorum experientiam.
Archaica, antiqua cogitatio simul est cogitatio empirica/technica/rationalis ex altera parte, ex altera symbolica/mythologica/magica. Signum et symbolum duobus modis distinguuntur;
- significativum et instrumentalem sensum in quo valet notio signi
- sensus evocativus et concretus in quo praevalet idea symboli (Crux Christiana, crux adunca, etc.)
Vocibus, structis diversarum experientiarum viae evocentur, hypnosis structuram dirigit propriae se gerendi consiliorum, unumquodque nomen in se continet signum et symbolum, significatum (signum arbitrarium), significatum (sensum), referens. esse aut rem nominatam).
Cogitatio mythologica pertinet ad intellegentiam viventium, particularem et concretam, certe signa, interpretanda, coniungendo eas novas consociationes, quae propriae experientiae lectionem ducunt.
Exempli gratia, analogia inter sphaeram humanam et sphaeram naturalem induxit ut notas anthropomorphicae cosmi, anthropo- phonicae socio-cosmicae paradigma referendi. Haec visio cognoscendi et proiectionis adumbrare vim siderum in vita hominum induxit, ut singulos efficeret praedictiones hypnoticae progressionum, quae astrologia declinant ad omne tempus et actionem humanam.
Magicam inspectionem etiam videre possumus quomodo cum mundo hypnosis coniungitur. Exercitia magicae principium realitatis non inhibent, desiderium normarum et rituum adimplendis obtemperare debet.
Magia regulae commutationis obtemperat, magica respondet cogitationi symbolicae/mythologicae eodem modo vocabulum hypnosis substitui potest pro termino magico:
- Hypnosis, sicut actio magica, in symboli efficacia nititur, evocans et continens id quod significat.
- Hypnosis, sicut magia, exsistentia mythologica duplicium, spirituum, reliquiarum, imaginum, imaginum, experientiarum realium vel imaginariarum in nobis innititur.
- Hypnosis, sicut magica, analogice innititur figurarum symbolorum, imaginum, autominum, dolorum.
- Magia utitur sacrificio, quod fecunditatem affert, spirituum gratiositatem, tutelam obtinens, et purificationis notionem evolvit, prospectus sacrificii hodie latius adhibetur ad utilitates obtinendas, cum hypnosi laboras adhibendo experientias inter eos et similes effectus obtinendo. .
- Omnis magia duplicis in pupas, feteshes, aenigmata se exercet, ita varias partes in individuo cum hypnosis construens, novas significationes et mores efficere potest.
- Magia fundatur in symbolica potentia linguae, in vi mimi analogica (communicatio non verbalis), et vi ritualis, integratio mythologica universitatis, quae commercium cum spiritibus instituendis concedit. , imaginatio confunditur cum realibus, possibilibus, aemulantur quae tunc in vitae hominum consiliis structi sunt.
Symbola ficta et magica coniungi debent et simul proponi, ut unumquodque eorum dare possit
effectus effectus, cogitatio rationalis/emirica/technica, in obiectivitate realitatis figitur, cogitatio mythologica in experientiae subiectivitate nititur, realitas subiectiva, hypnosis pro sua parte declinat hos duos gradus in uno experientiae gradu.
In symbolica/mythica/magica cogitatione, subiectiva et obiectiva non dissociantur et confunduntur, repraesentatio cum re repraesentata, imago et sermo simul sunt signa/symbola/res (nomen evocativum, imago evocativa, res evocatae), lingua adhuc indissociabilis non discernit inter indicationem et evocationem, prosaicam et poeticam. Omnis indifferentiata mentis actio, retromind actio, se ipsam reficere tendit, ad imaginem, verbum et rem unire, ad proiectionem/identificationem tendit, hoc etiam campus est quod hypnosis res gestae, utens "retardatur" in actione cerebri (fluctus alpha ) in extasi statu comparato ad statum vigiliae indifferentiae cogitationi et inde activitatis ideomotoris.
Etiam cogitatio rationalis ad simpliciorem tendit, cum in rationalizationem degenerat, ex operatione computationali, quae sola entia sensu, signis et symbolis praedita affert, adeo ut credatur universum signa emittere, dum mens est. signa, sensum et sensum ex ipso universo colligere.
Casus et eventus fortuitus nonnisi serio cognitionis evolutione admissi sunt.
Symbolae/mythologicae/magicae cogitandi cognitionis utitur analogia, metamorphosin structurae ut formulae universalis ac potentiae, subjectio tendit in fabulas et objectivitatem eas perdere tendit, sed objectivitas subjecto et subjecto objectivitatis necessitates, subjecto qui intus est, tendit. symbolica/mythologica/magica cogitatio ab extra moderatur cogitationem empiricam/rationalem/logicam, quae ei servit ut suam potestatem super rebus imponat.
Magus orbis limites suos a mentis limitibus trahit;
- inhabilitatem vel magnam difficultatem ad thesaurum peritia et addiscant ab uno errore
- inhabilitatem vel magna difficultas modificandi cogitationes mentis, secundum novitates
- inhabilitatem vel magnam difficultatem in cognoscendis veris suppositis, quaestionibus ac iudiciis criteriis a falsis, colligendo inutilem quantitatem relationis datae.
- inhabilitatem vel magnam difficultatem concipiendi modos adaequatos ad fines, reminisci fines in usu mediorum, causas finales a causis efficientibus.
Definitio magica: est scientia vel ars causandi mutationes secundum voluntatem.
Assumptio magicae est, quia quidquid requiritur mutationis, potest fieri per applicationem recti gradus cuiusdam vi rectae, per medium rectum ad obiectum rectum.
Unde sequentia corollaria;
- Omnis actio voluntaria est actus magicus, ut est vis voluntatis applicata modis et mediis ad finem consequendum apta.
- Prima postulatio necessaria est ad quamlibet mutationem complendam, scilicet completam intelligentiam, qualitatem et quantita- tivam, principiorum conditionum.
- Secunda necessaria est ad quamlibet mutationem efficiendam, facultas practica est producendi copias aptas ad statum suum deducendi.
Si exemplum magicae actus sumamus ut "hoc carmine te liberabo ab oculo malo!" scimus hoc modo effectum habere posse si homines, quorum interest, cogitationes, affectus et intentiones per modum procedendi requiruntur et si ratio peracta est secundum exigentiam. Ceterum haec ratio vel praxis frequentius innititur conventionibus rata communitatis ad quam pertinent.
Magicae vis ipsa in facultate est verbi ad imagines motusque excitandi in interlocutore.
Mago imaginatio res est, nam cum homo aliquid fingit, actu cogitationem in Plano astrali creat. Haec cogitatio forma effectus beneficos vel maleficos habere potest, semel a voluntate, affectu et fide vivificata. Hac de re scripsit Paracelsus: "Figatio est sicut sol, cuius lux non est tangibilis, et tamen potest incendere domum".
Hae formae cogitationis peculiarem proprietatem habent, potestatem Creatoris sui effugere possunt quae effectus manet.
Similiter fit cum caniculam emimus ad delectationem nostram ad custodiam nos. Subinde dominus noster fit, ab ea sumus pendentes et omnes eius desideriis satisfaciendi sumus.
In ceteris casibus formae cogitationis a communitate creantur et adiuvantur. Tunc loquimur de "eggregora", id est de creatione in plano astrali, quae effectus est viribus psychicae iunctae quorundam hominum numerorum catenam magicam constituentium.
Magicae caeremoniae plane munus habent has cogitationis formas creandi et roborandi per implicationem motus in aliquem, aliquid, ideam; generatim, quaevis caeremonia tendit ad sonum motus permovendum, sustinens atmosphaeram "magicam", ubi ipsi magistri caeremoniarum sunt in statu mentis excessus communicantes cum ceteris publicis participationibus.
Aliis in casibus accidit ut cogitationis forma supersit auctori. Exempli causa, mundos ab Tolkien descripti adhuc exstant et ab omnibus nos visitari possunt cum libros eius legimus. Et eadem ratio est de quolibet fictione. Hae notae in mundo pari existunt, eamque appellant sicut astralem in plano seu mundo 3 ut Popper appellabat, mundi humani spiritus fabulas et fabulas continenter auctas et vitales ab omnibus qui adhuc credunt in eum. Res existit et vivit quatenus evocatur, simplex memoria mundos evocat, qui, cum sensus collectivorum communicationis inevitabiliter fiunt, hypnosis ideo constanter praesens adest ut individua seu collectiva experientiae ratio. Cum dicitur experientia causa est et mundus consequens est, actus magicus declinatur, res connotatur, melius dicitur res, mundus construitur, a communione interpunctionis, experientiae. praecise.
Omne "factum" in gradu reali existit pro interpunctione, descriptione, facta ratione formali, abstracto; praxis operativa, processus, is equivalent to descriptione observantis respectu observati, ordo declaratus pro hoc processu aequiparatur propositioni "repraesentativae", elenchus mandatorum, quae facienda sunt, si quis suggessit intelligere velit. experientia.
Verbi gratia, cum quaedam traditio spiritualis cum devotione insequitur, sopitus saepe rogatur ut vinculo gurus usque ad genitorem insitum, ut illum docere possit, forte in somnis, et in via tutari possit.
Aliquando accidit ut hae ideae, seu descriptiones, modo "ferae" multiplicare incipiant, exempli gratia fabularum urbanarum. In quibusdam circulis arcanae, exempli gratia, legenda habet quod Howard P. Lovecraft novum Necronomicon refert ad divinas priscas, quae actu existunt, numina quae magus evocare possint. Secundum Crowley autem spiritus et entia cum quibus magus in contactum venit, sunt manifestationes graduum (singulorum vel collectivorum) hominis inscii.
Simili modo hypnosis de monoideismo loquitur: cum quis in unum tantum punctum intendit, omnia alia destruit et eo puncto se dirigi sinit, ea imagine. In hypnosis ostensum est quod per ideoplasmatum, cogitationum formas, corpus agere potest.
Praesertim evidens effectus huius phaenomeni in sectis insunt, in fundamentalismo, etiam monoideismus athletae elementum est, quo sinit superare impedimenta quae alias insuperabiles sunt. Monoideismus plasticus nihil aliud est quam praevalens phaenomenon ideodynamice responsionis praesentis exempli in plerisque "phaenomenis paranormalibus" sic dictae, qualis est mensa movens, pendulum movens, scriptura latae rotationis, rotationis virgae dorsationis. Omnia haec phaenomena fiunt cum animus in intentione sumitur, tum musculi obedit imagini mentis sine operante intentionem volitivam directam evolutionis. Recentes commentationes de phaenomenis telepathiae cerebri, cum PET, Positron emissionis Tomographiae deductae, praesentiam synchronismi functionis aperuerunt in relatione ad stimulum ab uno e duobus hominibus acceptum, ostendens activationem, per totam durationem. stimulus eiusdem cerebri; Haec percontatio facta est inter duos homines, inter se coniunctissimos, in quibus erat vehemens intellectus, (socii, propinqui, amici) qui in duos ambitus distincti et muniti erant et qui circiter quindecim metra distabant. Hoc exemplum, auctor in investigationibus de telepathia, elucidat quomodo phaenomena fieri possint, difficilia scientifice deprehendere, quorum effectus.
perceptivam facultatem quorumdam singularium persentientium ductus explicarent, eximia eorum facultas ex possibilitate synchroni cum alterius actionis cerebri derivaret, suos effectus descriptos, expertos vivere, in propria mentis experientia.
Hypnosis nihil aliud est quam mentis ecstasis, status fortis animi attentionis, in quo unus cum altero in eodem esse consentit, alterum statum conscientiae communem creans, in quo positio potentia excitatur et phaenomena ideoplasiae fiunt. mentis activatio, quae effectus generat et responsa evolvit, secundum proposita proposita.
Hypnosis, brainwashing et destruendi agendi consilia
George Miller, Eugenius Galnter, Karl Pribram, in opere Delineandi et structura morum, opus ad progressionem studiorum ad mores in Psychologia uniuscuiusque ordinatum, describit activitatem hominis ordinandam secundum exemplaria agendo quae rescindi possunt. et explicatur in multiplicibus gradibus sicut lingua:
« Hoc genus organizationis humanae proculdubio manifestissimum est in moribus hominum verborum. Singula phonemata in morphemes constituuntur, morphemes componuntur ut phrasibus, quae in propria serie sententiam constituunt, et chorda phrasium enuntiationem format. Perfecta descriptio enuntiationis omnes hos gradus implicat.
(George A. Miller, Eugenius Galnter, Karl H. Pribram, Consilia et structura morum Franco Angeli editore, Mediolani 1973, p. 29)
Hoc respectu, homo "ordinationem hierarchicam se gerendi" creat, consilium est instar programmatis computatrae quae ad determinatam actionem particularem consilii: "Propositum est omnis processus hierarchicus in organismo qui ordinem regere potest. series operationum peragendarum. " (Id. ibid., p. 32).
Homo ne de lecto quidem sine consiliis, hoc est, sine exemplorum serie, exire potuit. Consilia normativae et pragmaticae cognitionis vitae pragmaticae insunt, permittunt nos nosmetipsos in mundo dirigere per seriem consuetudinum quae per iterationem vitream habent. Postquam "wired" haec morum exemplaria sine originali conatu cognitiva originali reproduci possunt.
Cum hypnosis in simili condicione versamur, problema solvendum est quomodo hominem finem facere sua consilia peragere et consentire ad propositum ab hypnotista perficiendum.
Secundum Miller, Galanter et Pribram, cum hypnosis quiddam simile est sopori profundo: subiectum eliminat linguam suam internam cum qua regulariter elaborat actionem suam consilia et hoc substituitur vox hypnotistae et Plan.
Ad eorum thesin confirmandam auctores Weitzenhoffer referunt descriptiones de impotentia vel difficultate loquendi in subditis in mentis excessu (p. 130).
Ut homo elaborandis consiliis desinat, necesse est ut eum in taediosum, levia vel repetita argumenta praesertim taedet, quae continua intentione in punctum luminosum efficiat, vel series instructionum difficilium et repugnantium maxime tribui potest ad confusionem inducere. Cum amplificatur ratio cognitiva, hypnotista succedit interpellandi argumenti facultatem sufficienter instituendi et propterea suggerere potest seriem instructionum, quae in remedium pro statu confusionis accipiuntur (p. 125). Id curiosum est, quod consilium substitutivum tanquam proprium exhibendum est, ac si in ipso sponte nasceretur; aliis verbis percipienda non est impositio ab ipso operante inculcata, sed ut ratio quae ab ipso homine fabricari potuit (p. 125).
Haec adhibita sunt etiam in sic dictis "brainwashing":
« Primus gradus forsitan esse debet ut hominem desinat in sua consilia facere. Quod fieri potest, ut quaevis sui consilii sui facta frustrantes consulto exsequi conaris, etiam alloquentibus tuis maxime personalibus corporis functionibus. Propositum est ut credatur sola consilia quae oriuntur ab iis qui te vinctum tenent posse exsecutioni mandari. Munus confitendi assignari potest, sed non ei dat opinionem obscuram eorum quae confitendi sunt. Quidquid confitearis, errabit vel insufficiens erit.' (p. 132)
Anatomia absolutae structurae
Lifton in studio (Lifton RJ, Cogitatio reformationis et totalism psychologia, Bibliotheca Norton, Berolini, 1963, pp.420-434), notantur octo notae quae intra systema totalitarian inveniri possunt;
- Ambitum moderans, status totalitarius omnipraesens est, semper ad se ipsum animum intendens.
Morum imperium essentiale est. Tota ideologia permeare debet omnem realitatem, quae numquam deseri potest, continenter viam invenire debet ut in omnemcientem potestatem et doctrinam Gubernii decurrat.
Communicatio ab extra profluens regulariter notatur et mutatur et simul spatium amplum pro regimine propagandae relinquitur.
Communicationes inter homines regulari debent; ultimus finis est potiri animorum persuasionum et generatim vitae interioris subiecti, ut argumenta contraria in flore carpantur.
Quod ad carceres captivorum Sinensium attinet, perspicua est totius ambitus ac custodiae moderatio. Per coetus confessiones et se ipsos reprehensiones bus cum circumstantiis exigitur. Sub assidua pressione, captivus cohortem illam servare diutius non potest quae permittit se "inviolatum" relativum transire.
Per poenarum et praemiorum rationem discit etiam tortorum expectationi recte respondere, contra vero non aliter exitum quam ad res adversas accommodare. Ipse igitur responsalem attentum auget ac discit omne signum verbale ac non verbale comprehendere ut tortorum exigentiis occurrat et pressuris praeveniat ambitus. Id est, disce cum fluere potius quam repugnare. Cum paratus sit, conversionem et manipulationem rookies actuose participare poterit, et haec actio cum falsis auto-ustionibus extortis gradus praecipuus est in processu educationis et indoctrinationis.
Praesertim quattuor gradus in systemate scholastico reducitur;
A. Loading
Propositum est ut basis programma
Propositum exhibetur ut perfecta ratio agendi
B. Positivum feedback
Omnes habitus in linea cum progressio remunerantur
Agnitiones directae et indirectae iis dantur qui cum consilio programmatum alignum habent
C. Negative feedback
Habitus non in acie proposita consilia directe vel indirecte puniuntur
D. Censurae Alternae Consilia
Si partum personalis marte deficiatur
- Petentibus puritatem, bonum et malum cum intentionibus regiminis perfecte coniunguntur.
In motu totalitario magnae pressurae sunt in gradu morali. Mundus absolute bonus et absolute malus dividitur. Perfectio autem absoluta, prout imaginatur et requiritur a republica, in re impossibili est. Si lucida futura tarde advenire, necesse est ut imperium confirmet et putredinem tollat. Quidquid castitatis nomine factum est, tandem morale est. - Mystica manipulatio, sphaera mysterii virtutem ambit, hierarchia definita adiuvat ordinem statutum conservare.
Aura mystica ambit Factionem veritatis absolutae possessorem, quae vi suae potestatis et proposita inexplicabilia proponens sensum culpae exsistentialis in subiecto et vulnerabilitatem quae facile tractari potest, servat. Omniscientia non minus evidens est normarum ducum ac ducis, cum ob benevolentiae suae gratiam peccatorem redemptum remittere volunt, exemplar etiam a religiosis totalitarismis perpetuatum est.“ Singulae igitur ad eundem finem pertinentes eandem polarizationem totalitariam inter bonum et malum. tum ad iudicia ac mores: ad quasdam rationes sui nimia virtute imbuendas atque alias personales notas immoderatius damnandas […] spectare debet eius impuritates tamquam ab influentiis externis oriundi [... .] Hoc modo inclinatio psychologica universalis ad "proiectionem" alitur et instituitur ... (p. 425). - Cultus confessionis, status totalitarius omnia scire debet, debet disponere omnes "confidos", rumores, dictos et non dictos. Identitas personalis cedit ad identitatem collectivam.
In relatione cum interrogatione puritatis invenimus confessionis cultum qui sui ipsius deditionem ac fusionem cum ambitu ambiente inducit. Nihil est quod latere Gubernationi, etiam occultissimis cogitationibus et affectibus possit. In institutione totalitaria, confessio, quam operans subsidio, "peccator" tractandi medium adhibetur. - Ideologia factionis ad scientiam sacram elevatur, id est scientia partium, ratio cognitionis approbatae, promovendae et permissae agendi ratio.
Pars doctrinae sacrae scientiae similitudinem acquirit. Opiniones contrariae sunt non solum criminales, sed etiam amentes, quia non sunt scientificae. - Linguam adaequate notatam, psychologiam partium in vita communi aedificat, emblematum ac significationem attributionum lectionibus rerum ducet, servata identitate populi cum cognitiva statui structura.
Lingua totalitaria fundatur in jargon deminutiva, clichés plena et cliches quae repetita usque ad taedium. - Doctrina supra personam, quentiam, particulam logicam ideae, supra singulos est.
Orthodoxia postulat ut singula doctrinae adaptentur. Re vera Manichaeorum divisio unam ac unicam cogitandi agendique rationem praesumitur secundum magnum salutis consilium, quod omnes alios modos intrinsece malos esse considerat. Dum augue interpretationem rerum praesentis et praeteritorum immutat, lingua interna ad quoddam exemplar mundi fabricandum inservit, quod una cum conscientiae et memoriae manipulatione (falsae confessiones, sui critices) captivorum in bello efficax est. ad fabricam novi sui. - Dispensatio exsistentiae, communis opinio est sola realitas recepta, nullae aliae cogitationes praevidentur quae singulis inceptis locum relinquere possent.
Doctrina factionis ultimum notam systematis totalitariae introducit: soli illi, qui cum recta et naturali ratione vivendi rationem consentiunt, ius habent exsistendi ac tamquam personas agnosci possunt.
Fallax indoles cognitionis, veritas quasi mentis excessus communis
In homine introitus viae cerebri (sensitivum apparatum) repraesentant tantum 2% complexi, 98% ad operationem internam, ergo mundus psychicus relative independenter in homine constitutus est, in quo eget fermentum, somnia, cupiditates; ideae, imagines, larvae, et hic mundus externi mundi visionem nostram imbuit. Praeterea mens capax est sibimet mentiendi (se-deceptio), egocentrismi, sui iustificationis, proiectio in alios omnes machinae, quae cibus illusio est.
Memoria pro parte sua adhuc confert ad sui deceptionem, mens ad memoriam perversas per ignotas projectiones et confusiones tendit, memorias tunc fons esse potest verae opiniones, cum construuntur, simulque evanescant sine vestigio.
Illusiones per hypnosis experientiam facile depravabiles sunt, structura idearum perpetuationi illusiones favere potest. In hypnosi, per experientiam excessus nos recipimus, claustrum reprehensionis submittitur, experientia audiendi favetur, ergo mentis excessus maiorem attentionem admittit experientiae externae comparatae experientiae internae, quae plerumque dominatur.
Solet mens acceleret processum perceptivum per rerum anticipationem, experientias, memorias, considerationes, necnon conclusiones in memoria quae continenter adhibentur, ecstasis communis processus normae praeventus structurae, quatenus opus est percipere. per nostras expectationes et praevia cognitione.
Eundem effectum experimur cum communicantes "realis" mundi, idea realitatis ab extra percepta, argumenti in hoc casu inter mundum logicum/rationalem sequentem, communem modum, ac vestigium personale, quod mundus interior est. foliis singulis. Quo pacto discerni potest inter vigiliam et somnium, inter imaginariam et realem, inter subiectivam et obiectivum rationalem mentis activitatem, quae postulat imperium ambitus, imperium verificationis, imperium communis cognitionis, imperium comparationis cum aliis. ad corticali potestatem per memoriam, operationes logicas, rationalitas imaginandi et creativity accommodat, rationalitas utilis est donec in rationalizationem convertatur, hic logica idearum, ideologiae, dominatur et declinat ipsam experientiam, mundus inde manans. in hoc casu necessitas logica.
Respiciens ad id, quod aedifico hunc articulum perspicio effectum quem in me habet, in animo meo non est opus ad hoc objectum, sed praesentia ejus me sentiat et percipiat res, sine objecto quod idem sentire potui. naturaliter, sed per id quod permitto me converti in mundum perceptivum fallacem convertens in experientiam quam mundus communicat me.
Experientia cognitiva logica/rationalis experientia est sequentialis in qua eventus se invicem consequuntur et per varias semitas ordinantur, simul progressus ad experientiam ducunt consequentias, inscius experientia cognitiva cum aliis experientiis cognitivis et in parallelis ire potest. implicationem contexunt creatrix necessitudines secus "devitandae" iuxta ditionem cognitivam logicam/rationalem. Per mentis hypnoticam excessum persona varios eventus cognitivos in parallelis percipit eosque intersecat modo creativo, eos simul "veros" faciens per interiorem accreditationem cum impossibilitate discernendi inter realitatem et hallucinationem mentis.
Conclusiones
Lectio experientiae relata tantum nobis permittit uti hypnosis quasi clavis ad humanos casus intellegendos, praesertim in luce ponit quantum status mentis sit fundamentum cuiuslibet conscientiae ab homine, et quam ex studio eorum. permission ut accedere ad alta experientiae regione usque ad hesterno die inexplicabilem consideretur.
Impressio, quam in pueritia accipimus, magni momenti est, hypnosis est "didicit" ut infantes, munus munus quod accipimus, non obstante multiplicitate, culturae impressio, in origine opinionum et idearum, semper in homine dominatur.
Ex quo homo sapiens elusiones, caedes, crudelitates, adorationes, ecstasim, sublimitates mundo animali ignotas excoluit, in orbe fabularum, signorum et symbolorum vivimus.
Societas domesticat singulos, qui societatem, fabulas et ideologias facta involvunt, sumus in mundo ratione methodi, innitimur methodo qua mundum et mundum iubemus a nobis, qui illum condidimus et conservamus.
"El camino se hace al andar" Antonio Machado ("via est eundo", hoc inducunt opusculum de hypnosis summatim, cuius interest varias experientias cum hypnosis experientia declinare pergo, continuam structuram quaerere. quod experientias vivendi connectit, hoc est testimonium quod omnibus relinquimus volentibus experientias nostrae institutionis sequi.
"Mirari potest homo, si sensum illi faciunt." Carl Gustavus Jung Cum ad constructivistas omnem communicationem, omnem doctrinam et intelligentiam in omni casu constructio et interpretatio rei, qui experientia vivit, qualescumque fontes mei sunt, quaecumque scholae potui interesse et quovis magistro possim. institutus sum, tantum curam habeo pro his quae dicta sunt in scripto meo. Sensum rebus damus et vitam nostram identitatem nostram attingimus, quae nihil aliud est quam conatum servare in unicitate nostra consentaneum. Credo nos stabilem ideam de nobis habere, sed stabilitas tantum est perceptio quam ex nobis habemus, re vera credo identitatem nostram continuam esse molestie lacus, ratione culturae, nostrae singularitatis.
Heinz von Foerster plus se consideravit de theoria systematis quam physicus et re vera distinguit inter systemata theoriam et theoriam scientiae in genere. Nomen "scientiae" ex lingua Latina "scientia" in qua radix indo-europea "skei" continet: haec radix ad actiones significat ut "separate", "distingue", "depone". Inter verba derivata ab radice "skei" vocabula invenimus ut "schisma" vel "schizophrenia" et, ut Heina notare probavit, etiam vox "schifo" (Anglice shit), aliquid a quo quis separare velit. nomen scientiae ab hac radice venit, quia significat distinctionem rerum. Spencer Brown prima lex formae dicit quod ad cognoscendum oportet distinctionem producere, distingue. Secunda vero lex formae dicit quod ad cognoscendum oportet meminisse quae factae sunt distinctiones. "Memento quae distinctiones factae sunt." Von Foerster visio cuiuslibet scientiae debet esse talis ut dictat usum alterius vocabuli systemici, quod est de aequalitate trahere et ex toto videre. Notio systemica permittit nos considerare logicam inclusive "ee" vituperationem logicae exclusivae "oo", includere est videre totum systema relativum, solum hoc modo habere possumus oecologicam visionem altiorem, ubi ratio observatur logica. Saepe contingit ut historiam hominis sequamur et nosmetipsos limitando videndo singula quae in logicam exclusivam ingredimur, tunc amittimus significationem implicatam viae, quae solutiones partiales et reductivas fortiter quaerentes, in. praeter solutionem problematis non praebens, novas solutiones quaerendo decipiat et inpediat.
Notiones "separantur", "distinguendae", "deponent" Heinz von Foerster proposuit, ut verba completiva "coniungerentur", "unificare", "identificare" proponerentur. Haec "unificationis" vocabula communem habent Graecam radicem, "hen", ex qua "un", "peccatum", "sim", quae nos ad significationem "uni" reducit. Inde est ubi verbum "ratio" provenit. In visione constructivistica, Logica systema mutavit quiddam est quod componimus, systema construimus quia eam cernimus et eam a reliquis distinguimus, Heinz von Foerster proponit uti vocabulum "systemicum" pro structura cogitationis complementaria. scientifica cogitatio, per collationem te permittit communicare realitatem quae aliter tantum esse putatur, manens partialis et limitata. "autos" autonomiam sui ipsius indicat. Singuli informationes suae ambitus computant ut se a periculis defendat et ad utilitatem suam superstes habeat, ut suam viability meliorem efficiat. Sed eius autonomia numquam tota potest esse, auctum independentiae personalis ab una parte respondet incremento dependentiae ab altera. Solutio non est eligere vel independentiam vel dependentiam, sed est solutio considerandi tam independentiam quam dependentiam, ubi diversis momentis unum utrumque est. "Ens quo magis sui iuris fit, eo magis implicatum est, eoque magis dependet haec multiplicitas ab complexionibus oeconomicis quae illud nutriunt" Edgar Morin. Si igitur animalia motum localem habent, maiore pretio pascendi indigent. Sed quid pretium reddit hominis complexionem auto-ordinationem? Ambiguitas, repugnantia et paradoxa sunt limites complexionis humanae, simpliciter amittimus structuram "tripartitam" vel "triunique" nostri cerebri, multiplicitas patet cum tres in nobis sunt diversae partes diversis officiis ac muneribus. Cerebrum "reptilian", vetus structura in omni animali ab antiquissimis reptilibus usque ad hominem, cuius principale propositum est homini salvos esse. Cerebrum "mammal", structuram cerebralem ab omnibus mammalibus, incluso homine, principale propositum promovendi speciei conservationem et incrementum promovendi. Cerebrum neurocorticum, evolutum cerebri humani pars, principale propositum habet eventus anticipandi et praedicendi per rationem, logicam inductivam et deductivam ac intuitionem cognitivam. Secundum Feuerbach, philosophum Germanum, qui ab anno 1804 ad 1872 vixit, cum subiectum essentialem et necessariam relationem cum obiecto intrat, hoc significat quod hoc obiectum est ipsa essentia subiecti. Humanus sensus in necessaria relatione cum Deo est: Deus igitur nihil aliud est quam obiectio hominis essentia. Religio est obiectio necessitatum et appetitionum hominis, proiectio eorum in ens quod ab homine consideratum est et in quo hae appetitiones plene complentur. In religione homo est qui Deum ad imaginem et similitudinem suam facit, non e converso, 'Non est Deus qui hominem creat, sed homo qui ideam Dei creat' Feuerbach affirmat: cum scientia Deo attribuitur aut infinita. amor revera significat infinitatem cognitionis possibilitatum et amoris hominis exprimere. Homo igitur in Deo et in attributis suis necessitatibus et desideriis suis obiectis videre potest ac proinde eas cognoscere. Feuerbach concludit dicendo: "Religio est prima, indirecta, conscientia quam homo ex se habet". Ordinem cogitationis a Feuerbach expressum valde interesting considero, logica projectiva cognoscendi hominem simplex et clarum esse, sicut structura cerebri nostri aluntur, speculi neurons simplicia sunt structurae quae utilitatis discendo pascunt per automatum replicativum secundum identitatem. cum altero. In animali duce imaginando, singula fingit se in se gestare, in identitate et identitate, omnes qualitates utiles in ipso animali perceptae. Cum suo libro: "Veritas mendacii est inventio", von Foerster intendit rationes mutationis ad nova scientiarum paradigmata illustrare. Re vera, id quod fuit "veritas scientifica" obnoxia fuit modificationibus et etiam constructionibus falsis. Constructiones, haec est ipsa notio praecipua, novus modus videndi rem ac propterea etiam scientiam: "Scientiam semper consideravi activitatem, scientiam creandi" Heinz von Foerster. Scientia est fabula magna ut credamus. Magnanimam fabulam, in cuius ordine multa commoda texuntur, sed haec commoda etiam secum afferunt limites ipsius historiae, quam nosmetipsos dicimus, mutato quoque ratione hanc fabulam coniungi significat. Von Foerster interrogat quid reale, conceptum veritatis, ut pater Constructivismi, Heinz asserit realitatem nihil aliud esse quam structuram communium significationis inputum acceptorum e ambitu, quem sensus nostri nobis transmittunt. Sensus nostri nullam realitatis repraesentationem repraesentant sicut in systemate nervoso centrali quod stimuli percipiuntur ut motus electricae sunt calculi, qui per linguam in sensus elementa ideoque sensus transfermus. Sensus stimulis tribuendus est communicandus ab aliis cum quibus decernimus quid verum et quid reale sit: "... hypothesis, quae pro A et B competit, nonnisi acceptabilis est, si etiam pro A et valet. B simul“ Heinz von Foerster. Von Foerster veritas igitur non est credendum iis qui se tenentem veritatis esse affirmant, quod inopinabiliter veritas est Heinz von Foerster: "Veritas est adinventio mendacii". Sed hoc vult quod Foerster est etiam, sicut Parmenides mendax, sed si mendax est, verum dicit et si verum dicit, non est mendax, et si mendax non est, verum est; si autem verum est, ergo mendax et cetera. Alia hic magni momenti est "veritas" von Foerster, quae praeter paradoxon est cogitatio quae de se applicat, etiam autologica vocatur.
Complexitas est paradigma ut Edgar Morin suggerit, tum Hypnosis epistemologiae repraesentationis tum constructionis; ex parte argumenti obiectivi ad rem pertinens ...... irreversibilitas ut typica systematum dynamice complexorum; de cyberneticis systematum observatorum ad cyberneticos systemata observandi; ex parte lineari ad causalitatem circularem; de multiplicitate interna ad complexionem externam … .. Multiplicatio non est in natura, sed in codice, in toto systemate, non in ratione simplici observata, sed in conjunctione observata et observata, in qua electiones; tiones, fines intuentis, in ecstasos in mentis excessum ire necesse est, haec experientia dat in fine et in fine utilem reciproci; transeundum est ex parte moderandi et praevidendi ad ludi, commercii, ut Gregorius Bateson suggerit, ubi sunt angustiae eventuum ac consilia histrionum, limites, figurae et; background una cum realitate definitiva, hypnotista et hypnotista, qui status mentis permutant, ubi in hac re novas missiones, novos fines, commutationes ibi construunt, cognitio ibi fit. Credo vitam simpliciter post scaenas fieri, solum spectare possumus comoediam spectantis partem, omnia quae fiunt extra missionem quam scimus non possumus eam cognoscere, ibi est nesciens eligit et decernit, relinquens nos. fruere spectaculum.
Omnis therapia nihil aliud est quam conatus ad mutandum systema perturbandum, credo in sapientia eorum qui simplicitatem suggerunt, post primum von Foerster's imperativorum, vir qui ut physicus scivit implicationem visionis mansuescere. de rebus simplicibus, suum ethicum imperativum dicit: "Agite ita ut facultates electionis augeatis" "Mea sententia est: moralitas explicita est, ethica implicita manere debet, actionibus singulorum intexitur". Heinz von Foerster. Dignitas ethica conscientia considerat rem inventam esse et hoc inventum fieri in relatione, in contextu, in communi hominum unitate. Nostra cura, ex illustrando re, significat considerationem nostram, ac proinde actiones nostras, non manere in spatio vacuo, sed circumvenire consequentibus consequentibus, rationes praebere pro nobis, quod quidem dicimus et facimus. tenemur omnia servare in una explicatione ac iustificatione omnium factorum vitae nostrae cohaerentiam, hoc modo nostram identitatem servare possumus. Secundum imperativum, imperativum aestheticum, suggerit von Foerster: "Si vis videre, agere disce". Hoc imperativum aestheticum, necnon responsabilitas ad electiones revocandas, hoc effert se agendi si quis facultates, sensus, aestheticas in aedificandis rebus ordinandis inservire velit, sensus autem ad nostram constructionem pertinet. res leves sunt, cum sint exspectationes, vaticinationes.
Puto utilem recurrere ad considerationem scientiae temperantiae cyberneticae, quasi fundamentum intellegentiae conscientiae. « Cybernetica scientia est ordinandi ac tradendi informationes in animantibus et machinis ». Norbertus Wiener. "Cybernetica scientia notitiae". Stafford Beer.
"Cybernetica sicut gnosologia quae de generatione scientiae per communicationem agit". Warren McCulloch. Top-SCARIFATIO cyberneticorum subiectum separat ab obiecto, res ibi est et notatur processibus linearibus, omne attribuitur vel attribuitur logicae causae et effectus. Sed Wittgenstein admonet nos logicam causae et effectus magnam esse superstitionem, ideo cyberneticis opus est, et ideo secundum ordinem cognitionis, quae a von Foerster creata est, est scientia circularis, in hac scientia cognoscimus unumquodque. alias fimus illius orbis observatus. Transimus igitur a cyberneticis systematum observatorum ad cyberneticos systematum observandi, von Foerster demonstrat. Ex cybernetico ubi systemata ad homeostasim tendunt, suum profile conservant, ad cyberneticum, ubi systemata constanter mutantur, faciendi. Transimus a logica ubi commercium cum ambitu unidirectionale est ad unum, ubi commercium cum ambitu est reciprocum et reflexivum. Movemur a logica, ubi ordo audientis subiectum manet separatum ab ordinatione auditoris, ad logicam, ubi loquimur de ordinatione organiationis, de auto-organizatione systematis, quod inter clientem et hypnotistam creatum est. , Paraclitus. Tantum in secundo ordine gradus est possibilitas meditationis sui formatae locum extra limites simplicis et manifestae. Necesse est ut observet/auscultator observationi/auscultationis suae respondeat.
Secundus ordo cyberneticorum est machinis non levibus, systematis viventium, linguarum, paradoxis, logica circulari, cum ordo cyberneticorum primus est machinarum levium, systemata non viventium, logica mathematica, logica linearis. Discrimen inter "machinas triviales" et "machinas non levis" summari potest in hoc schemate: Machinae triviales synthetice determinatae (logicae, mathematicae, complicationes) independentes historiae (tempus indifferentiae sunt) Analytice determinatae (par- gunt logicae) praedicabiles. (causam et effectum subeunt) machinae non triviales synthetice indeterminatae (ratio complexae sunt) ab historia pendent (mutantur, augentur, evolvuntur) Analytice indeterminabilis (logica non continet) inexpectabilis (inexpectata, incomprehensibilis, ignota, impossibilis) momentoque dicitur "est", omnia subsistit, fit omnipotens, quia veritas est. Hac in hac aetate, quid sit veritas novimus, veritas in essendo est ». von Foerster.
Homo, cum sit machina non levis, semper agit, ergo semper fluit. Constanter mutabilis est ambitus circumfusi, cum quo reciprocus. Et cum ratio evolvit, gelescit ad punctum ut ratio moriatur. Cum operaris cum systema familiari quam quaestionem agnoscis, systemata humana aegrotant cum obsidentur, ratio obstructa perit. Defectus libertatis, electionum non possibilitas, ac defectus actionis, angustiae, finem generant, mortem vitae. Assumptio constructivismi est quod omnia quae percipimus nihil aliud est quam magnae quantitates impulsuum electricae quae in cerebro humano computantur, "Mundus nullas habet notitias… . Systema nervosum neuronalia signa in alia signa neuronalia transformat... Computatio significat res simul considerantes" von Foerster, hoc modo placuit has machinas artificiales "computatas" appellare, machinas quae impulsus intra suos circuitus componunt. "Perceptio nihil est quod fideiussorem accipiamus. Fundatur in commercio inter distinctionem et nexum quem omni tempore figere debemus. Totum expectatione plurimum movetur. " von Foerster.
« Cognitio autem ut experientia est quiddam personale et privatum quod transferri non potest, et quod transferri creditum est, id est cognitio obiectiva, semper ab audiente creari debet: auscultans intelligit, et obiectiva cognitio transferri videtur, si modo sit. paratus est ad intellegendum. Et sic cognitio biologica talis est ut respondeatur quaestioni quid est cognitio? necesse est quod ex cognitione cognoscendi et cognoscentis oriatur per eius facultatem cognoscendi. Humbertus Maturana, in Biologia scientiarum. Infeliciter, conceptus auto-referentiales sunt implicatae, reduci non possunt, credo accipiendum esse multiplicitatem et limites cognitionis et linguae, finis est quia ignorare non possumus quid sumus et quid credimus dicturi qui sumus et quid sumus. quomodo vivimus, sic fit ut ex fabulis quae dicimus nosmetipsos et quod speramus vivimus, sic morimur ex fabulis quae dicimus nosmet ipsos et quod credimus. Inde est quod amo fabulas hominum, vitam, necessitatem, cupiditatem, in quibus me saepe invenio, audire, delectamus rem aequivalere communioni, cogitamus in idea rei et vivimus. sensus communis sicut quod...
Hypnosis est status conscientiae, qualis est status mentis, qui inter vigiliam et somnum interjacet, mentis excessus seu status hypnosis appellatur, qui permittit te influere condiciones psychicae, somaticae et viscerum hominis per relationem inter hunc ac (clientem) et alius homo (hypnotist) vel se ipsum creare potest per se-hypnosis.
Status mentis est statera inter cogitationes et sensum, uterque status mentis est suam memoriam;
memoria est status mentis dependens, mundus statuum mentalium mundus est qui methodum (iter, iter) indiget ut adeatur, Edgar Morin nos per methodum orientare potest.
In hoc statu mentis deminutio est ingeniorum criticorum, incrementum persuasionis, persuasionis et suggeribilitatis ac limitatio cognitionis campi petitionum tantum hypnotistarum suggerentium.
Persona redit ad gradus infantiles mentis agendi et agendi, notis phaenomenis ideoplasiae et monoideismi, i.e. transmutatio in realitatem subiectivam et obiectivam eorum quae impense imaginantur, ideam in actum, motum, permanentem in una idea ad tempus. .
Hypnosis ab antiquitate venit per magicas religiones, quae semper comitatus est hominem per totam historiam suam, primum tempus historiae hypnosis, sed introducta est in Europa a Mesmer anno 1779 cum primo opere creato ad melius explicandas operationes peractas. curationem medicam scribens opusculum: Mémoire sur la découverte du magnétisme animal (Mémoire de inventione magnetismi animalis, 1779).
Mesmer hypothesavit se fluidum magneticum habere et a se ad patientem transire posse, cum eo Braid, alium temporis doctorem, qui neurologicam interpretationem methodo inductionis verborum proposuit.
Re quidem vera propinquitas et contactus aegrorum physicae causae neurophysiologicae activationis in aegrotis a medicis notatae sunt.
Postmodum Charcot incubuit primo peculiari studio hypnosis, qui gradus suos (lethargiam, catalepsiam et somnambulismum distinxit), notans modificationes organicas quae ad toni musculi et motus reflexi pertinentes, ac postea etiam Freud, qui hypnosis usus est, in therapeutica. hysteria, methodum catharticam sectans, quae consistit in oblatione motus fluere vel abreacte facere, quominus abnormes vias exitus per signa manifestatio petat. Haec ars postea relicta est in favorem psychoanalysi, ut erronee putabat, hunc statum semi-conscientiae altum esse debere, ideoque patientem suam experientiam psychicam elaborare non sinebat, cum medius mentis excessus satis facile obtineri posset. unumquodque subjectum, ad obtinendum potentiae mentis activationem.
Hypnosis ex hac psychologica periodo tunc cum neuroscientiae et in specie operae Pavlov iuncta fuit, qui, in tractatione aegros vulneratis, eos regredi in trauma momento ducentes, momentum motus in processibus casu detexit. animi rebalancing, affectuum permitto te memorias delere et in mentem dilata.
Ultima periodus hypnosis historiae consummata est cum nova hypnosi et opere Milton Erickson, qui fundamenta eius instituit, accedens cum hypnosi naturalistica, idea particularis, quae hypnosis non est, quia omnia hypnosis est.
Ex mea parte, evolutionis hypnosis neuroscientiae innixa est, et quod ad opus in schola nostra exercetur, notionem hypnosis coniungendi cum constructivismo, praecursorem philosophici operis neuroscientiae, observans sublineat. Cerebri opus ut aemulatio realitatis, actio mentis, immanens et non transcendens ad ambitum in quo sita est, fundamentum est omnium processuum constructivorum cogitationis, cum processu cognitionis in identitate personali.
Duae sunt formae ad hypnosis curationem pertinentes: hypnotherapy (psychotherapia sub hypnosi per experientias meditativas et contemplativas, partes ludi, dramatizationes), et hypnoanalysis (analysis psychologica via per liberas consociationes, keywords, analysin somniorum, experimentorum regressivorum et progressivorum).
Hypnosis nunc est ars quae ut instrumentum investigationis in modalitatibus psycho-physio-biologicis adhibetur, cum quibus commercium mentis corporeum fit, praesertim cum hypnosis coniungendo et effectui placebo sic novum terminum relationis "hypnobobe" creans; et praeterea ut medium interventus psychotherapeuticae tamquam methodologia quae utitur activatione potentiae mentalis personae, pro constitutione mundi interni eius (construendo et recalciando mundi ignari subiecti).
Fundamentum neurologicum et organicum hypnosis residere videtur in ambitu systematis nervosi centralis in structurarum differentiatarum (partibus cerebri diversis inter se coniunctis per nexus creatrix specifica), novas synapticas et neurohormonales nexus formare coetus neuronales functiones.
diversa, integrata per systema discendi faciliorem statum hypnosis et demissione criticae.
Cortex cerebri, systema fronto-limbicum hypothalamicum, substantia activa reticularis ascendens eiusque nuclei pontini peculiariter (praesertim locus coeruleus) in processu hypnotico certe implicantur.
Hypnosis mediatur per contenta communicativa quae sunt persuasiones, sequenda persuasiones, usque ad suggestiones, quae proponi possunt ab hypnotista vel ab re adducta.
Sententia potest verbo et/vel non-verbo exprimi et esse directa, i.e. agnita a subiecto tamquam ad consciam suam partem, vel indirectam, ut in methodo hypnotica Ericksoniana, i.e. ad partem nescientem et non intellectam.
Monoideismus ideoplastic (ideomotor) ideo verbum a cogitatione in vitam transfigurat, sic processum hypnoticum inchoans.
Excessus hypnoticus secundum varias rationes inducitur, quarum frequentissima est ut aegrotum ad punctum ante se conspectet invitans, rogans ut oculos claudat ac deinde statum summae languoris suggerat.
Aspectus dynamicus qui inductionem hypnoticam designant sunt regressivae:
a) reductionem afferentium sensualium, limitans campum conscientiae, quia in absentia stimulationis sensualis homo tendit hallucinare, mente creare, cortex tenere sub impressione continua stimulationis (focusing);
b) limitationem motus, reducere contactum realem cum extra, per associationes relaxationis, conscientiae amissionem, somnum (implicationes);
c) manipulatione attentionis, quae ad proprias mentis functiones interiores transfert intentionem (dissociationem);
d) repetita vel impositionis stimulos, quae, attentionem promptam exhauriendo, mens potest 7+or- 2 partes notitiarum sub potestate simul retinere, extenuationem ideationalem producere (intensio).
Punctum inductionis adveniens repraesentatur status hypnoticus, qui insignitur modificatione functionis ego, in qua reponuntur ideae per imagines visuales et acousticas, ac per hypnoticam translationem cum hypnotista, in qua attentio. fit selectiva et subiectum solum vocem et mandata hypnotistae audit, assumens inusitatas voces et munera, sicut simulatio morum recedens aetatis vel personans mores aliorum hominum.
Status hypnoticus pervenire potest ad diversos gradus profunditatis, quarum singulae variae symptomata (signalia), torporem, phaenomena cataleptica (obstructiones) brevium durationis, levia dormiunt cum catalepsia, sopore, contractura, analgesia suggerente et amniumia discreta, oboedientia latae sententiae cum catalepsia. profundior amniumia, hallucinabilitas positiva (videt res quae ibi non sunt), somnimbulismus et spontanea amniumia plena, hallucinability negativus (re non videt res quae ibi sunt) in ecstasi et actuositati nuntiis hypnoticis post favetur.
In usu hypnosis, modi applicationis hypnosis in campo psychotherapiae variae esse possunt. Primum, potest referri ad technicam relaxationem, sicut quidam neurophysiologicae motus mentis ecstasi status exprimunt statum anxietatis ab eo.
Alius usus est in conversatione, interpellationes negativas destruens, mores eorum loco aptiores restaurans.
Potest etiam adhiberi in hypnoanalysi, resolvendo materiam analyticam, quae emersit in statu mentis hypnoticae. In occasu clinico, hypnosis utilis est in curatione syndromorum neurasthenici neuroticae et hypochondriasis. Utile etiam esse potest in perturbationibus somatoformibus et in variis formis somaticis (paralysis hystericis, aphasia, pseudosyncopalibus vel pseudoepilepticis manifestationibus, dysphagia, vertigine syndromis, intestinorum perturbationibus) vel conversione psychica (hysterica neurosia, amnesia, crepusculum, sistit psychomotorium); praeterea utilis est in formis psychogenicis syndromorum accentus post-traumaticorum, in syndromis ganseriformibus et in pseudodementia.
Ceteri hypnosis campi usus sunt anxietas et neuroses phobici, habitus temperantia, dolor obesitas, alcoholismus, medicamentum addictum, fumigans.
Praecipua difficultas in curatione hypnotica occurrit in aegros psychoticis et praesertim cum patientibus ad decompensationem generis dissociativi (schizophrenici).
Anesthesia hypnotica multum adiuvat, exempli gratia, operationes chirurgiae plasticae, ubi, exempli gratia, insitio cutis per septimanas immobilitatis sequi debet. In operationibus commoditas est patienti hypnotizato, ad narcotizatum comparatum, quia facilius opus chirurgi in operatione potest.
Praeterea usus hypnosis minuit cursum post operativum, ne dolorem et vomitum et sanitatem promoveat. Anesthesia librata interdum valde utilis est, ubi pharmacologica anesthesia praecedit hypnosis, quae suam efficaciam multiplicat, his verbis etiam in agro dentali adhibetur et interdum pro brevibus interpellationibus anaestheticam eandem substituit.
Plus annis, multae operationes chirurgicae in statu dormienti (appendectomy, herniectomy, tonsillectomy, dentalia, ophthalmologica, obstetrica opera); excitusque summa oblivione rei eventum bonumque cursus.
Mechanismi neurophysiologicae et psychologicae in fundamento analgesiae hypnoticae nondum plene comprehensae sunt, existimatur processuum psychologicorum intellectualium et affectuum habere facultatem influendi trutina synapses centris nervorum ubi sensoria centripeta peripheralia et centralia stimuli centrifugae confluunt. ; hoc sensu, conductio et perceptio doloris, modo quodam conscio, modificatur per continuam commercium inter excitationem et inhibitionem.
Unde, cum inductione hypnotica, alteratio perceptiva obtinetur, i.e. suppressio partium dolorum affectuum affectivorum et inde indifferentia subiecti, ob media eliminationem circuitus limbo-hypothalamici implicati in processibus integrationis affectivae kinestheticae.
In dolore temperantiae etiam interpretatio coniungitur cum biochemistica quae praevidet quomodo cerebrum in hypnosis, vel in particularibus enunciationibus conscientiae, potest stimulare productionem endorphins, substantias morphines similes, quae stimuli dolentis corrumpunt.
Opus et experientia in campo hypnosis nobis permisit ut acronymum enucleare in schola nostra Hypnosis Constructivistae. CONFIDIS ME quae sino ut puncta in inductione cum Hypnosi Constructivistica, Hypnotica Trance Statuum cum 4 inductionibus et quatuor methodologiae hypnoticis differentibus generari possint;
T CLINICUS (excessus)
I hypnotized (hypnosis)
F focus (Motus tempore et spatio)
I intensio (Incrementum / decrementum sensus)
D dissociatio (Orbis est ad conscientiam internum)
I consequentia (consociatio, causa et effectus, si X Y)
D descrizione adhibetur ab utroque hypnotist et hypnotist I vexillum vel praestructum inductiones per hypnotist
M pertractatio conscientiam de re etiam per contactum corporis referat
E elicitioEduc de novo desideravit mentis statum
Ita breviter infra sunt omnes gradus mentis hypnotici status cum alio referente acronym SEMOLTAFEDE:
SE synchronismus motus in relatione cum patientes / client
MO monoidea reference suggesserant per hypnotist
L limitationem, de conscientia campus sensibilis pro client
T stupore mentis hypnosis cum methodo methodica electi hypnotica practica
A activation huius potential mentis partum, ut ex mentis excessu adductus
FE phaenomenology notatur ab extra, signa excessus mentis in progressu
DE detrance ut gradatim reditus ad huius vigiliae statum duce hypnotist
In his duobus simplicibus Acronyms omnem intentionem nostram Hypnosis construendi et progressionem pragmaticam accessionis ad hypnosim pertractemus, omnibus adhibitis Hypnosi et Constructivismo.
Gregorius Bateson
Vita humana continua est successio electionum ac decisionum quae nos continenter oriuntur ac conditiones, sed qua norma progredimur in vita, quid nos in electionibus ducit?
Heinz von Glasersfield, doctus communicationis humanae-animalis et translationis mechanicae exemplar suum evolvit radicitus constructivismi secundum quem ontologia renuntianda est.
Ernestus de Glasersfeld
Certat opinionem humanam scientiam veram et obiectivam repraesentationem mundi iam exsistentis "in se" prosequi debere, cum ad talem veritatem demonstrandam, oporteret unamquamque cognitionem cum ea parte rei quam repraesentare, comparare, quae est. Non enim potest, cum ad hoc simile fiat, oportet quod cognoscere rem sicut prius erat per operationes subiecti observantis, ut scilicet alia comparatio requireret unum cognitum, et aliud non cognoscibile.
Persuasum est, et Hypnosis nostra Scholae Constructivistarum cum eo, notiones, quas in mundo nostrae experientiae "tractare" utimur, effectivae actionis nostrae effectus sunt, in quibus negativam electionem (principium viabilitatis applicamus), omnia eliminanda. quod non est necessarium vel non opus, ut quod in fine manet, idoneus vel utibile vel, quod mavult dicere, viable, id est viable.
Electiones igitur in vita transirent ex cribro utilitatis et facundiae spatium electioni, quae est utilis rei et viable, nuper cinematographica a Woody Allen quae inscribitur: "Quamdiu operatur" lepido et lepido modo. utilitas utilitatis nostrarum electionum effert, semper quaerens principium viability.
Vita est processus cognitivus: vivere est scire et scire est vivere. Per processum cognitivum, qui ex experientia singularis oritur, quod omne animatum suum generat mundum, omnes vivimus in Domain cognitiva et communicamus per Domain nostram linguisticam, sumus fabulae quam narramus nobis Humberto Maturana et Francisco Varela suggerere.
Experientia viventis est initium omnis cognitionis et homo per suum corpus exercet experientias cum certa structura, experientia est causa et mundus consequentia.
Diversae res aliter respondeant iisdem stimulis ac responsio determinabitur per modum quo inspicienti constituitur, unaquaeque cognitio secum fert copiam suppositionum quae neutras nos relinquere non possunt, cognitio obligat.
Structura intuentis est quomodo se gereret, et non percepta notitia.
Informatio ipsa nullam existentiam vel sensum habet praeter id quod ratio cum qua interacte attribuit, ideo notitia obiectivam existentiam habere non potest et cum principium obiectivitatis intrinsecum sit in conventionali significatione vocabuli informationis, concludimus nullas esse notitias. .
Hoc sensu arbitratur subiectum a sua vita distinguere, unumquodque subiectum per continuam inter se et reliquos relationem vivit, sensim inveniens viam maxime "viabilem" quoad eius necessitates, non valens ignorare suam structuram internam. "quomodo efficimur".
In therapia reorganizatio phaenomenon est, praesertim cum usu hypnosis, argumento consentit ut accessus creantis ad cogitandum, novi experientiae ex hac creatrix accessu efficiant novam relationem cum mundo et vita, mutando substantialiter accessus mutationes. totam accommoda- tionem.
Credimus essentialiter vitam suam per aspectum viabilem esse, percipimus ergo simul in omni processu cognoscitivo agnoscimus et utimur.
Cum tabula adaptiva nostra ad vitam accommodare nos non sinit, novo processu adaptivo indigemus, processus creantis, quod nos id facere sinit.
Intelligentia arcte coniungitur cum processu creante, intelligentia novam nobis rem gignit eamque stabilit, quod fit continue, sed conscientia nostra non tenet, nec possidet, mentis structuram, cuius usus fructus tantum sumus; cerebri nostri non possessores, solo usu fructu vivimus.
Hypnosis utens significat processum creativum progrediendi qui relationem quam cum mundo mutamus, eo caret dicens nullam novam, ergo creantis, accessionem foveri debere in processu mutationis donec nova aequilibrium attingatur.
Ratio turbatur donec nova viable et practica tabula pro subiecto obtineatur.
Hic accedunt essentiae Hypnoticae Constructivisticae. novit hodie efficacius in mentis excessu mentis hypnoticae.
Relationes artes
Heinz de Foerster
Unusquisque suam competentiam relationem habet, qua ei, pro vita sua experitur, significantes necessitudines cum aliis hominibus aedificare. Tempus, experientiae, cognitio continua incrementa afferunt in methodo personali nostra cum qua relationes aedificamus. periodus vitae, in qua modalitate relativa plerumque constituimus, est adolescentis tempus quo, per comparationem et intelligentiam deductionem hypotheticam, artes nostras explicamus.
Sed nullae sunt veritates, sed relationes quae ad disputationem ethica et aesthetica principia Henz von Foerster aperiunt;
Ethica principium: possibilitates electionis auge
Aestheticum principium: si vis cognoscere aliquem actum
Tam hypnosis experientia et quamlibet experientia adiuvandi, professionalis vel occasionalis, in progressu relationis significantis innititur, haec scientia necessario transit per statum mentis discendi, qui status mentis excessus vel hypnosis aequipollet. quae reprehensio deprimitur unumque "regressum" ad id vitae nostrae tempus in quo nos didicimus et cognovimus, puer periodus pro omnibus experientiis concretae intelligentiae, res "processus", adolescentem periodum pro experientiae mentis abstractae, describere. et sentire "formam" experientias.
Tota relatio experientia in duobus hisce gradibus progreditur, ex altera parte discimus concretim quomodo se gerere, ex altera vero cognoscimus quomodo se gerere debeamus mitibus, civilibus, validis, directivis, mansuetis, amantibus, imperiosis, tyrannicis modis. adulatus, acceptus, cordi, amabilis, assertivus, opportune, amicabilis, studiosus, gratuitus, singularis, practicus, diplomaticus, fictus, authenticus.... ad alios se referat.
Hypnosis ab his concretis relationibus technicis, ex parte tantum cognitis, incipit, et enucleatur, cum progressu plenae experientiae disciplinae, ut consciam nobis praebeat peritiam relativam qua in aliis interesse possumus.
Hypnosis constructivistica ultra phaenomenon suggestivum: Methodus autobiographica ab ipso profundo ad Core ipsum.
Propter quod utentes linguae linguae gradum attingunt convenientiae linguisticae cum membris propriae coetus, saepe se inveniunt credentes verba uti re vera referre ad res in rerum natura, et consequenter linguas praebere posse. rerum descriptio, quae singularem experientiam sphaeram excedit. Ratiocinatio autem implicita ad hanc illusionem est aliquid simile: si plures referantur ad eadem, oportet quod sint res reales considerandae. Sed haec omnia praetermittunt quomodo quisque usor linguarum significationes construat, easque significationes ad aliorum verborum usum accommodari debere, ac proinde in usu segmentorum et experientiae commentandi.
Ernestus von Glasersfeld. Radicalis Constructivismus: Via discendi & cognoscendi.
Quod experientia hypnotica unica et iterabilis est intentio, praeter quamlibet artem seu methodum adhibita, est intentio quae nos dirigit, efficit ut efficax, sinit nos omnes nos in experientiam adducere, inductione vel deductione hypnotica. momenta fortunae, sed quod nos ducit, semper nostra intentio est.
Quod de hypnosi dicam sententia mea est, volui ab initio ad phaenomenon scientificum perspicere hypnoticum, non quod alia exemplaria aeque valida non sint, sed quia communitas scientifica maior coetus est. homines idem specimen, eadem praecepta ludi.
Experientiam meam personalem in campo hypnosis fere casu incepi, mihi contigit ut in disciplina hebdomadis demonstrarem theoreticam in puella, discipulo disciplinae in qua magister eram, hypnosis sciebam sed adhuc didi. 't scio.' Semper directo et cito obvium habui, tunc in principio hebdomadis hanc puellam in alto statu trans catalectici, incredibile fuit prosperum, verbum divulgatum et primas inveni me esse singulare. eventum, quod miror, me verisimiliter prae aliis.
Hanc insistere facultatem, quam habemus, ut desiderio nostro et voluntate ad metam perveniamus, inscio gradu tota persona nostra ad hanc partem tendit singulare res est quod manemus et oppugnamur, etiam ultra nostram. conscientia, ex alta intentione quam in nobis gerimus. Hac de causa urgemus propositum, quod occasionem creat, quae mutationem in te generat ut operans, et in persona quae cum laboret.
Studia mea theoretica, in fine universitatis meae, innixa sunt gradu thesis: "Epistemologicae progressiones cyberneticorum secundorum", experientiam ubi intellexi non esse singularem hominem, sed relationem, per necessitudinem cum. alias ut intentiones nostras dirigamus et utiles mutationes ad hypnoticam experientiam efficiamus.
Quaedam puncta relinquo quae pro fundamento considerando de hypnosi epistemologiam et ontologiam constructivistarum, principia sunt theorica quae intellectum experientiae constructivisticae hypnoticae dirigunt. Per epistemologiam dico criticam naturae et cognitionis limitem, peculiari ratione ad structuras logicas et methodologiam scientiarum; proximis decenniis, ob impressionem nominis Anglicani respondentis, verbum magis magisque ad generalem cognitionis theoriam designandam, ergo epistemologia. Ontologiam dico philosophicam doctrinam pertinentem ad universales notas entium, respondens primae philosophiae perfectioris Aristotelis, quae postea 'metaphysica' dicitur: fundamentum est omnium rationum obiectivistarum traditae, quod addo etiam. in philosophia analytica, ontologia est theo- ria, quae criteria statuit pro exsistentia quorundam entium ex lingua formali oriundorum. Aditus et forma, ut ait Bateson, duo sunt rei, processus est factus actionis, forma est conscia descriptio actionis sumptae. Vivimus in processu, vita, forma significata, fabulam narramus nobis, Autobiographiam, in qua novimus vitam, processum habere, et vivimus per fabulam, narrationem processus vitae. Interdum evenit ut Autobiographia, quae per memoriam et linguam aedificata, figuram quam praebemus vitae nostrae, ipsum processum vivendi dirigat, ut ait Georgius Kelly: "psychologice praevertimur modo eventus anticipamus", nos optimi sumus. prophetas suos.
Constructivismus principium argumentatur realitatem non esse inventionem, sed constructionem, cerebrum nostrum est perfectus emulator rerum, res in qua versamur et quam veram consideramus. Facile erat mihi ab constructivismo ad hypnosim movere, opus Alberti Ellis, qui primum gradum definivit in opinionibus et opinionibus quae singularum identitatis partem determinant, ab hierarchica visione identitatis, pro Gregorio Bateson, simpliciter possidemus. identitas faciendi et essendi, identitas salis constat ex actionibus, moribus, consiliis. In Hierarchia est regere actiones nostras, mores et consilia et identitatem essendi, persuasiones, opiniones, valores, missionem, haec ingredientia quae actiones nostras movent et dirigunt.
Constructiones personales definiuntur ut correlates cogitationis Georgii Kelly in opere suo: «Indagator homo», fundamentum meae conceptus constructivisticae Hypnosis, coniunguntur operi Albert Ellis, qui rationalis motus therapiae fundavit. rationalis motus therapiae factus est (REBT), quia agit in commercio inter cognitiones, affectiones et mores.
Summa suppositionum REBT summari potest in sequentibus punctis:
via sentimus et conversamur via ab illis quae cogitamus;
* Inconveniens, distorta, irrationabilis ratio cogitationis generat motus et problemata morum;
* problemata motus et modus se gerendi superari possunt substituendo cogitationes irrationales cum cogitationibus rationalibus.
Albertus Ellis machinam excogitavit quae nos sinit cognoscere irrationales ideas ex quibus dolor oritur. Ratio proposita vocatur ABC et sic dividitur:
A (Adversa et Experientiae Activating): omnia quae interact (negative vel non) cum assecutione proposita. Verbi gratia: relictus a socio tuo, accensus, questus malum, etc.
B (Beliefs, credenti o critical beliefs): ideae quas homines evolvunt respectu rei quae inciderunt et esse possunt;
Rationale: Solent solutiones quae ad optiones decoquunt ac volunt, ut sicuti non eveniunt. Exempli gratia: "si hanc relationem curo, aliqui mores mutari debent"; "decet ne inflammentur atque etiam si contingat solutiones cognoscere possum", "meliorem valetudinem meam curare".
Irrationale: Haec affirmat non esse absolute, sicut s. Exempli gratia: "nemo potest praestare ut me deseram, si socius meus id fecit, significat quod malus homo est", "non oportet me incensum esse et, si ita fit, nequam hominem esse significat", "ego amo; fumum, sic intolerabile est mihi desistere facere.
C (Consequens): haec consequentia Bs et esse possunt;
Sane: hi sunt mores et passiones, quae trahunt ex Bt rationali. Exempli gratia: "si relatio mea super eam significat non essemus compatibilis, sic aliquid aliud pro me invenio"; "Paenitet me accensus esse, conor aliud quaerere", "Meam curam habebo melioris vitae meae ad meliorem valetudinem meam".
Pathologicum: sunt mores et affectus, qui ab irrationali B. oriuntur. Verbi gratia: "reliqui, tibi solvendi sunt!"; "Inflammatus sum ut nullus sum", "fumo et non possum illum".
Bateson in consideratione de identitate humano conceptum mentis complexu considerat, ut summa partium quae singulas constituunt, simpliciorem reddo eas in tres partes Psycho Bío Emotiva, cuique homini corpus est, cerebrum biologicum, cerebrum; Motus, Core Conscientia Centralis, Cerebrum Cognitivum, Ipsum Autobiographicum. Bateson denotat sex criteria conceptus mentis;
a.
b) Commercium partium mentis per differentiam reducitur.
c) «Mentis processus industriam collateralem requirit»;
d) « Processus mentalis circularis (vel magis multiplex) catenas determinationis requirit».
(e) « In processu mentali differentiae effectus considerari debent sicut transformati (seu codified versiones) differentiae praecedentis »;
(f) « Harum mutationum processuum descriptio et divisio hierarchiam generum logicalium immanentem in phaenomenis manifestat ».
Bateson asserit omnem systema quae omnibus mentis indiciis satisfacit in se epistemologicam esse. Hoc sensu Bateson arguit Creatura, mundus viventium, mentem cohaerentem et ordinatam, quae informationem procedit, universitatem creaturae (ecologiae planetae) et singula membra (organismus individuus, systemata interactiva, oecosystemata; etc.) processibus mentalibus instructi. Creatura omnibus suis manifestationibus mens est. Ita Bateson affirmat fundamentalem naturam systematum viventium esse
habent facultatem cognoscendi, cogitandi, decidendi. Persuasum est mundum creaturarum intrinsece epistemologicam esse, Bateson unice possibili respondere interrogationi philosophicae fundamentali, affirmans cognitionem cuiusque organismi uniuscuiusque esse « particulam amplioris cognitionis integrae quae totam biosphaeram seu creationem continet ». Sic enim Bateson, biologia et ecologia sunt epistemologia; omne quod vivit in sua essentia est, mentis et epistemologicis.
Bateson asserit indolem structuram intellegendam esse « praemissae suppositionum vel habitualium, ac praesertim « textus propositionum epistemologicarum et ontologicarum », quae determinat modum quo quis intelligit circa mundum et ad eam pertinet. :
physicus »Gregorius Bateson.« In naturali hominis historia, ontologia et epistemologia separari non possunt. Eius (usually unconscious) opinions about the world around him (i.e., his ontological pra) will determine his way of seeing it (i.e., his epistemological pra) and agendi in eo, and his way of percipiendi et agendi (i.e. his epistemological pra) ; opiniones suas de natura mundi (id est de suis ontologicis propositionibus). Vivus ergo homo vincitur in propositionibus adspectis epistemologicis et ontologicis. Inconveniens est semper referre ad epistemologiam et ontologiam, et rursus nefas est existimare se in contextu historiae naturalis separari... Qua re utar uno vocabulo « epistemologiam » ad utramque partem designandam. argumenti praemissarum quae adaptationem regunt (et maladaptationem) ad ambitum humanum et physicam » Gregorii Bateson.
Intelligentia et conscientia duae sunt inseparabiles, singulares experientiae, per mentis experientiam coniunctae, aequilibrium inter perceptiones, sensationes, affectiones et cogitationes, intelligentia sinit eventus anticipare, sensus et fundamentum omnis cognitionis et scientiae, conscientiae. intelligentia autem est basis processus hypnotici.
Hypnosis sicut ars et constructivist hypnosis ut methodo
Quaelibet experientia hypnotica et per relationem creata, experientias noto inductivas vel deductivas, utraque pars est choreae, quae statum hypnoticum creat, interpunctionem quae datur in considerando unum singularem ut septentrionalem et alterum ut hypnotizatum, est. arbitraria, quaevis interpunctio, ut distinctio, diversa contenta et contextus generat, unumquodque contentum nonnisi si contextus intellegatur, contextus experientiae hypnoticae et in relatione singularium non est, quapropter omnis experientia hypnotica momenta in quae inducimus et momenta quibus experientiam colligimus.
Hypnotica Trance: est translatio singulorum a Fides / Convictiones, area criticae personalis, vitae ambitus populi, certitudines, per Logicam a populo communicatae suppositis et axiomatibus, usque ad the 'Imaginary/Hypnosis', area creandi personalis, ubi facultates mutationis inveniuntur.
Hypnosis suggestiva directa innititur cupiditati primas, in curiositate amittendi, fortasse maxime attrahenti experientiam hypnosis videntis, qui inductionem accipit saepe non multum meminisse, incidit in. quidam status conscientiae strictae, in qua nonnullae partes cerebri sui deactivatent, eum relinquentes in limbo valde particulari, in ludo adducuntur ante audientiam galvanizes homines qui proni sunt ad experientiam eorum, technicae, novitates. Opiniones admirationes maxime laborant in concussione, confusione, non sequitur, velocitate, exemplorum fractione, paternis sic dictis, hypnosis directivis structurae veteris cerebri nostri, fundamentalis sui, cerebri reptiliani, paternarum artium etiam fundamentales inveniunt. technicae physiologicae, ut Tersicoretrans, technicae rotationis in axe proprio cum magnis respirationibus, massa carotidis, nuntiis oculi, technicis physicis ad invasionem regionis personalis et intimae. Artes directivae et praevalentes a medicis adhibitae, praevalentes auctoritatis sunt, stricte directiones imponunt, cum accuratis, immediatis praeceptis, optime cum simplicibus cogitationibus operantur, facile imperare, minus creatrix, caelum terroris ac timoris imponere, ideoque felis nobis est. primum reactionem.
In hypnosis therapiis res variae sunt, non computat artem qua uteris sed Methodum quam nosti, iter una cum homine qui adiuvando indiget, ingreditur clima collaborationis per synchronismum initialem, exemplum classicum de aliis faciendis. conquiescat, omnia dicat et quae faciat. Clavis incipiendi curatio hypnotica therapeutica est auscultatio, auscultatio activa sicut nos Carl Rogers docuit, in repetendis verbis et notionibus quas persona exprimit, et auscultatio activa ut suggerunt Milton Erickson cum hypnosi indirecta, substantialiter in usu iaculis non. - verbalis et para-verbalia, omnia quae cliens affert, considerans omnes facultates quas habet ante limites quos secum fert.
Exemplum Hypnotherapy affero methodum Motualem Nostram Psycho Bio, quam enucleavi et conceptuali, exitum operis complexi et particularis, audiendi, intelligendi, deductionis hypnosis, et interventus, utendo continuam contactum cum memoriis corporis, connexis. motus memorias, praeter narrationem quam homo secum fert, fabulam.
Methodus hypnotica sicut methodus Psychobioemotionalis in campo relationis adiuvantis nihil habet particulare vel spectaculum, id est experientiam ubi auditio activa multum numerat et ideo hypnosis deductiva plusquam hypnosis inductiva classica, adhibitis technicis hypnoticis adhibitis, est. naturalistica mentis excessus, sicut Milton Erickson docuit, colloquialem, in cotidiano suo modalitate cotidiano, Methodus Hypnotica PBE (Psychobioemotionalis) simplex videtur et statim intellegere videtur tres partes, corpus corporis, perceptiones et memoriam corporis, sensus, motus et memorias. intellectus cognoscitivus, lingua et memoria, sed modus est vitae, quod est res complexa, sicut scis. accedat, sed tunc ad suggestiones pertinet, imaginariam experientiam, simulatam a mente, multo facilius administrare.
Hypnosis directiva, classica, praecipue in Hypnosi Verticali operatur, ubi nonnullae cerebri partes deducuntur, descendit in altitudinem sic dictam hypnoticam, cum iaculis usu qualitatum cerebri nostri reptiliani, cerebri mammalii, et neocorticalis, verticalis praecise definiri potest, quia a statu vigiliae ad somnum proficiscitur, gradatim amissis quibusdam locis actionis cerebri, status mentis quoquo modo experitur pro unoquoque homine in diverso profunditatis gradu. Praecipua experientia Hypnosis Verticalis est hypnosis meditativa, sive ut auto-hypnosis et sicut hypnosis ducta, omnia phaenomena meditationi coniunguntur cum partiali conscientiae detrimento quaedam areas criticae in favorem imaginationis deducuntur.
Hypnosis horizontalis operatur de mutatione sui ipsius et de impactibus in vitam hominis, per varias fundamentales partes biologicas, motus relationis et autobiographicas. Singula cum sua historia coniunguntur tamquam personali narrationi et ideo in principio experientia facilior videtur, sed postea multo magis implicata et perfecta est. In hypnosi horizontali experientiae tales ut regressivae res experiuntur, hypnosis progressivus, ubi cogitas tuam possibilem vitam futuram, hypnosis contemplativam, ubi novam identitatem tuam aedificas.
Si ab artificiis sic dictis ordiri velimus, hypnosis constructivistica sistitur acronyma simplicissima: TIFIDIDIME
TI
Indicat, ut dixi, processum hypnoticum constitutum ex relatione therapist et hypnotizata, duobus lateribus eiusdem nummi, hypnosis est processus coductus, ubi sensus eorum qui se ducebant est fundamentalis; sensus ad obtinendum assiduum contactum cum altero, auscultatio activa, sensibilitas ad omnia quae se offert, humilitas semper ab alterius experientia ducitur, inscius et per relationem suam potest aedificare; ipsum nesciens (dialogus internus et narrationis personalis).
fidi
Quattuor puncta cardinalia sunt experientiae hypnoticae;
Positus, ut facultas movendi personam in tempore et spatio, typicam experientiae hypnosis regressivae ad vitam praeteritam personalem, vel ad vitam priorem hypotheticam.
Intensio, pro facultate augendi vel minuendi perceptiones et sensorias expertas, hypnosis pro potestate doloris, anesthesia, analgesia, desensitization, sensoria delocalization.
Dissociatio ut principalis facultas, a duobus hemisphaeriis cerebri donata, primas esse et observator propriae experientiae, conscientia dissociationis ut summae facultatis, conscientia status mentis vel hypnoticae, sui ipsius constructio, experiri. ex omnibus rebus hypnoticis.
Implicatio, realis magicae status excessus, consociatio quae inter duas diversas conditiones generatur, si X tunc Y, cum X tunc Y, magicae propinquitatis associativae.
DE ME
Hypnosis opera in descriptione experientiae per inductiones et deductiones hypnoticas, necessario contemplatur manipulationem in qua condiciones operantur, momenta sunt in quibus experientiae insinuntur in hominis vitam, sicut insita fabularum, et effectus expectatur ut elicitio. ortus, novos mores denudatio, novi sui experimentalis.
Loca praecipua in Methodo Constructivistica Hypnotica.
Artus intra quod Psychobioemotionalis therapeutica methodus articulatur, ex parte Hypnosis constructivistica, exemplari potest cum metaphora a Kelly proposita originali (1955) hominis physici. Operatio therapeutica concepta est sicut processus investigationis, in quibus patiens et clinicus operas distinctas et complementarias inquisitoris et inquisitoris supervisoris, respective. Metaphora definit artes singulares utriusque relationis membra: aeger est peritus respectu obiecti inquisitionis (ratio cognitionis, sensus, cogitationis, affectionum, etc.) cum sit. unicam habere possibilitatem directam; CLINICUS peritus est quoad modum eiusque munus est instrumenta, rationes et tempora suggerere ad integrum processum therapeuticum hypnoticum exsequendum.
Maieutica vox est qua Socratem definit modum quo discipulos suos adiuvat "veritatem pariunt". Methodus Psychobioemotionalis, Hypnosis constructivistarum, sicut maieutica consistit in interrogationibus interrogandis, ita ut interlocutorem inducat ad absolute "veritatem" inveniendam. Quaestiones extenditur ad omnes gradus personae, corporis unius, corporis et eius memoriae, cognitivae, narrationis eiusque narrationes autobiographicae, affectiones et eius memorias, experientias et experientias, praeteriti temporis momenta, etiam mox imaginata momenta.
Methodologia maieutica adhibita in psychotherapia cognitiva, perfecte respondet in suis principiis generalibus, adventui Socratici, per "veritatem" subiectivam significationem, non ontologicam. Propositum est adiuvare clientem ut conscius fiat propriae statis et inscius cognitionis structurarum quae verbo exprimi possunt et relationum inter eas. Analysis perducitur per processum illativum, inducendo clientem ad se observandum, assumendo punctum aspectum exterioris spectatoris.
Saepius accidit ut homines physici trauma superati, eam in gradu cognoscitivo non superent, motus cognitiva ut evidentia manet neque ex ea sanari possibile est, alias evenit ut psychica trauma superata est sed physica una eius memorias, memoria corporis tractanda est sicut memorias cognoscitivas autobiographicas, in hoc casu motus corporis permanet ut argumentum defectus recuperationis.
Cum Psychobioemotionali methodo constructivistica Hypnosis cliens rogatur;
a) Intendere in sensum corporalem conservando contactum corporis cum cliente;
b) versari in statu motus specifico in sessione pervenit;
c) imaginabiliter repraesentant condiciones vitae retrahendo eas ut in serie filmica post corporis memoriam;
d) fantastice construentes hypotheticas verae vitae condiciones, passione significantes, sequentes sensus emergentes;
e) Imagines phantasticas evolvere per metaphoras ad proprias mentis status exprimendas vel moderatas phantasias explicandas in argumenta a therapist proposita.
Opus cum Hypnosis Psychobioemotionali methodo Constructivisticae auctum ducit in conscientia et cohaerentia interna. Consequentia pro cliente formam maiorem facultatem accipit cum se colloquendi (colloquium internum cum inscio) et facultatem se affectu percipiendi.
a) Flexibilitas utendi informationes potentialiter promptae in ambitu ad constructiones suas exsequendas;
b) Facultas anticipandi eventuum, utilitatis suis propositis;
c) tendentia ad infirmationes recipiendas et proprias structuras in relatione modificandas;
d) Facultas novas significationes vitae eventus tribuere, in iis, quae antea aequilibrium internum minati sunt, nunc revalescunt dialogo proprio inscio.
Conclusio.
« Omnes mentis actiones configurantur ex progressivo structurarum constructione, a minimo usque ad complexu- rum complexu, et per successiones graduum, quorum unumquodque significat punctum adventus et initium novarum formarum aequilibrii ». Ioannes Piaget
Conceptio hominis est processus notitiae et significatorum generator. Homo ad ambitum non patitur sed constructionem realitatis participat.
Analysis intenditur ad structuras mentis et corporis motus, quae relationem SA-P modulant et moderantur (subject-environment-people) secundum informationes profluentes et commutationes.
Relationes adiuvantes considerant modificationem affectuum et affectuum ac machinationes internae personae dispositionis, processus et generationis notitiarum.
Nam constructivists non potest habere realem mundum praeexistentem et independentem a aspecto, sed diversae sunt « mundorum opiniones » quae pendent ab intuitu considerationis, secundum diversos ipsos, fundamentales physicos, relativos, motus et autobiographicos. .
Omnis perceptio seu cognitio cognitiva, omne iudicium non solum aliquid reflectit, est operatio processualis, aedificativa, in qua aspector implicatur in se relativo et ideo autobiographico processu.
Ex parte theoretica, Hypnosis constructivistica perspicit receptam visionem holisticam et unitariam personae eiusque activorum tamquam inventor rerum, Watzlavick admonet nos adduxit ad formulationem exemplorum magis implicatorum interpretativorum, qui homo est. non simplex processus informationis, ut "significationum fabricator" et ambitus non amplius ut locus excitationis externae, immo ut universitas symbolorum et experientiarum.
Personalis incrementum = differentiae
A moribus minus dispositis ad mores magis ordinatas.
Progressio = extensio agri activitatis et commodae ab an realitate ad rem
De relatione infirma cum vita ad solidum
Retrogressio reditum ad priorem morum exemplar in historia psychologica subiecti
Regressio, reditum ad primitivos mores "generales" plures, in contrarium mutato ad proprias progressionis mutationes, differentiae reductionem, realitatis decrementum, transactio dimensionis temporalis, limitatio spatii viventis.
Subiectum "construit" eventus realitatis, non est simpliciter ei respondens. Repraesentationes ambitus permittunt facultatem eam interveniendi eamque modificando, eamque sibi accommodandi modo creativo: res non tantum datur per se, nec univoca est, id quod etiam valet ad interpretationis causa constructio. personalem ac singularem repraesentationem earum rerum, quas quisque procedit, secundum proprietates suas personales.
Constructa dynamica sunt ac cotidiana experientia constantem recognitionem viae videndi res et vitam implicat.
Hypnosis methodologiae variae sunt et vicissim technae aptandae quae in hypnosis constructivistica dividuntur in:
- mater techniques
- pater techniques
Artes maternae in systemate limbico cerebri nituntur, relaxationem gradatim excitantes, dum paternae rationes reptilianas cerebri utuntur, hominem in statum hypnoticum celeriter deducentem. Nam illi affectiones acceptionis et relaxationis tranquilliores ac tardiores adhibent, hae vero reptilianas affectiones, quae aegrum in ecstasim inducunt, in asperior et celeri modo utentes adrenalinos flare motus.
Ratio obiecti nominis huius patentis artificio nititur ut patientem in ecstasum per potius maternam technam reducat.
In hac parte colligo tria alia. Prima qualitas est quam aegrotus credit se in uno ex his vitae punctis elaborasse (puer, adulescens, adultus, professio, necessitudo cum se, necessitudo cum aliis, parens affectivus, parens normativus) deinde affectus coniunctus ac deinde invitandus. ad collocandum illam passionem in parte corporis, et postea ostende ei diagramma in charta alba ducta, conjunctionem illam cum sensu corporis praedictae partis in statu huius status hypnosis.
1. imago (exemplum)
2. imago (exemplum)
Deinde ut potissimum in charta alba atramento nigro (transitus quatuor linearum quae schedam in octo triangula aequalia dividunt) ostendant.
3. imaginem
hoc in loco scribat iam collectam qualitatem, affectum et sensum unius ex octo punctis (puer, adulescens, adultus, professio, relatio cum aliis, parentem affectivum, parentem normativum) incipiens a quo mavult. ad operiendum octo triangula singula cum uno punctorum et qualitatibus relativis, affectibus, sensibus clockwise ex electo primo triangulo. Semel aeger numerando triangula ab uno ad octo incipiens a primo dextrorsum complevit
4. imaginem
quindi
- 1 2 =
- 2 4 =
- 3 6 =
- 4 8 =
- 5 1 =
- 6 3 =
- 7 5 =
- 8 7 =
Hoc modo potest reficere id quod est vitae semita, quam aeger operatus est/ facere debet et unde bona haurire ad illam qualitatem per quam postulavit ars secundum suggestionem sui nescientis.